Ride 2 Free Bikes Pack 6
"Skaff deg den nedlastbare Free Bikes Pack 6 for å få to nye modeller i garasjen! Til forskjell fra andre middels store nedstrippede er det i denne Hondaen en motor med 650 kubikk Det CB650F mister i kraft, tar den igjen i smidighet. Slåsskjempeaspektet fremmes med ytelsen på 87 hk ved 11 000 omdreininger og et maksimalt dreiemoment på 63 Nm ved 8000 omdreininger. De vanskeligste svingene går som en lek med CB 650F! RSV 1000 er kjent blant fans som ""Tuono"" og ble sluppet i 2002. Det er mer enn gatesykkel enn hva som er tilfelle med RSV Mille, men det er mange likheter mellom de to modellene. Takket være kombinasjonen av Milles hovedkomponenter og ekstrem smidighet har Tuono sikret seg en fremtredende plass i sykkelverdenen. Hva venter du på? Skaff deg dette gratis nedlastbare innholdet og utvid samlingen!"