Ride 2 Free Bikes Pack 5
"Skaff deg den nedlastbare Free Bikes Pack 5 for å få to nye modeller i garasjen! Både rammen og motoren er synlig på CB1000R ABS. De minimalistiske linjene skaper en sykkel som både er elegant og en slåsskjempe. Ytelsen er 125 hk ved 10 000 omdreininger. Clutchen og girkassen er enestående, i beste Honda-tradisjon. Hvis du liker motorsykler med mye personlighet og der alt vises, er CB1000R ABS et perfekt valg. Det at F4 Mamba har samme navn som verdens giftigste slange, bør ikke overraske noen. Denne versjonen har enda bedre ytelse, opptil 166 hk. Sykkelen er håndbygd med karbonfiber, magnesium og karbokeramiske deler og veier 20 kg mindre enn originalen. Og den er kjappere – raskere enn 300 km/t. Hva venter du på? Skaff deg dette gratis nedlastbare innholdet og utvid samlingen!"