Ride 2 Free Bikes Pack 3
"Skaff deg den nedlastbare Free Bikes Pack 3 for å få Aprilia RSV4 RR 2015 og Mr Martini Ducati Flashback California i garasjen! RSV4 RR er tilgjengelig i ulike fargevarianter oppkalt etter svingene på Monza og Mugello og har lignende egenskaper som RSV4 RF, som ble produsert i et begrenset opplag. Dette er en kopi med fantastiske detaljer som før bare var tilgjengelige i fabrikkversjonen: fra motorens utvendige kranklager til de store mulighetene for justering av chassiset. I 2011, kom en av de vakreste spesialsyklene noensinne til verden: Mr Martini Ducati Flashback California. Den bygger på en Ducati 1098R og har samme motor, bremser og fjæring, men i tillegg har den lys fra Harley Davidson Fat Boy og Triumph Street Triple og Metzeler Racetec-dekk. Med drivstofftank og frontskjermer i brunt er Flashback California i sannhet en supersport-sykkel som har blitt café racer. Hva venter du på? Skaff deg dette gratis nedlastbare innholdet og få disse syklene i samlingen!"