Ride 2 Aprilia and Suzuki Bonus Pack
"Kjøp det nedlastbare Aprilia-innholdet og Suzuki-bonuspakken, så mottar du Suzuki Hayabusa 2015, Aprilia Tuono V4 Factory 2015 og 10 hjelmer! To av verdens største produsenter, Suzuki og Aprilia, gir deg mulighet til å prøve de beste modellene de har i katalogen: Suzuki Hayabusa og Aprilia Tuono V4 Factory, begge med originalt 2015-design! Med Suzuki Hayabusa og sykkelens firesylindrede motor kan du akselerere fra 0 til 100 km/t på 3 sekunder og nå 200 km/t på bare 7,3 sekunder! Med Aprilia Tuono V4 Factory får du mulighet til å konkurrere med en sykkel som har vunnet fire Superbike World Championship Manufacturers-titler og 3 Superbike World Championship Riders-titler. I tillegg kan du skille deg ut fra konkurrentene med hjelmpakken der du finner 10 hjelmer – få et unikt utseende med noen av de mest ikoniske merkene, som Nolan, X-Lite, Suomy, AGV og mange andre."