Ride 2 2017 Top Bikes Pack
"Alt som kommer i 2017, presentert på årets mest etterlengtede motorsykkelmesser! Ducati Superleggera 1299 Kanskje den beste kombinasjonen av teknologi og ytelse som noensinne er serieprodusert. 215 hk og 156 kg i bare 500 eksemplarer. Ktm 1290Super Duke R 2017 Monsteret er tilbake i en enda råere versjon. De skarpeste svingene går fint med denne kanonkulen! Husqvarna Vitpilen 401 Aero Det er vanskelig å ta blikket fra det ekstreme og innovative designet! Honda CBR 1000 SP2 2017 14 prosent bedre balanse mellom vekt og kraft, 15 kg lettere og hele 11 hk mer kraft enn i den forrige modellen. Honda ber deg ta deg kontroll. Kawasaki ZX-10 RR 2017 En ekte racingmaskin, produsert i bare 500 eksemplarer. Det er vanskelig å få tak i den, men her får du prøve den! Suzuki GSX-R 1000R 2017 En av de kraftigste syklene i sin klasse – perfekt balanse mellom stabilitet og kontroll. Kongen er tilbake og vil ha igjen tronen!"