Reverse Cosplay Pack
Bli avatar for Saints Row-fellesskapet med Reverse Cosplay Pack. To antrekk ble håndplukket blant fansens beste bidrag til Reverse Cosplay-konkurransen vår og deretter gjort om til antrekk i spillet!