Resident Evil Revelations
Opplev sensasjonen innen skrekk-overlevelse på Xbox One i full HD 1080p med alt av tidligere nedlastbart og nytt innhold. Historien finner sted i tiden før bioterrorhendelsene i Kiuju og Lanshiang, da BSAA fortsatt var en ung organisasjon. Bli med Jill Valentine ombord på et spøkelsesskip i Middelhavet på leting etter hennes tidligere partner, Chris Redfield. Finn ut den skjulte sannheten bak ødeleggelsen av en flytende by, eller spill i raid-modus og drep i samarbeidsmodus med venner via internett.