Resident Evil: Deluxe Origins-pakke
To spill, to mareritt. Nå kan du gjenoppleve starten på spillhistoriens største serie innen skrekk- og overlevelsessjangeren. Resident Evil: Deluxe Origins-pakken inneholder to klassiske titler remastret i HD – Resident Evil og Resident Evil 0 – og dessuten alle pakkene med alternative kostymer til Resident Evil 0 (totalt 8 nedlastbare kostymer). Lyden og grafikken er remastret, det er mulig å velge mellom moderne og klassiske kontroller, og man kan bryne seg på den nye Wesker Mode i Resident Evil 0 – denne pakken er et perfekt sted å starte når du vil oppleve ondskapens vugge!