Resident Evil 4-amulett: «Handgun Ammo»
Denne pistolammunisjonsamuletten for stresskofferten hjelper skarpskyttere som foretrekker pistol, til å alltid ha en i kammeret. Bonus: Øker sjansen for en bonus når du lager pistolammunisjon. Hvis du utløser en slik bonus, vil du få mer ammunisjon enn vanlig. Merk: Du kan skifte ut amuletter via Customize Case-menyen ved enhver skrivemaskin. – Dette innholdet kan bare brukes i hovedhistorien i Resident Evil 4. Det kan ikke brukes i det betalte ekstrainnholdet Separate Ways.