Resident Evil 4-amulett: «Green Herb»
Evnen til å helbrede alt. Gudenes grønne gave! Du kan utstyre stresskofferten din med denne grønne urter-amuletten. Bonus: Øker mengden helse som regenereres fra grønne urter. Merk: Du kan skifte ut amuletter via Customize Case-menyen ved enhver skrivemaskin. – Dette innholdet kan bare brukes i hovedhistorien i Resident Evil 4. Det kan ikke brukes i det betalte ekstrainnholdet Separate Ways.