Resident Evil 0: Pakke med fandesignede T-skjorter
Gi Rebecca et nytt utseende med vinnerbidragene fra T-skjortedesignkonkurransen. Obs! Kostymer har ikke innvirkning på selve spillet. Du kan bytte kostyme ved å bruke kofferten i delen Personal i Status-skjermen.