Resident Evil 0 – kostymepakke 4
Pakken inneholder Rebeccas klassiske S.T.A.R.S. 1996-kostyme fra det første Resident Evil-spillet og et nytt prototypekostyme fra det opprinnelige Resident Evil 0. Obs! Kostymer er også tilgjengelig i en komplett pakke. Sjekk hva du allerede har, før du kjøper noe. Kostymer har ingen innvirkning på selve spillet. Du kan bytte kostyme ved å bruke kofferten i delen Personal i Status-skjermen.