Resident Evil 0 – kostymepakke 3
Pakken inneholder Rebeccas S.T.A.R.S. 1997-kostyme fra Resident Evil: Director's Cut og sportsantrekket hennes fra Resident Evil 2. Obs! Kostymer er også tilgjengelig i en komplett pakke. Sjekk hva du allerede har, før du kjøper noe. Kostymer har ingen innvirkning på selve spillet. Du kan bytte kostyme ved å bruke kofferten i delen Personal i Status-skjermen.