Resident Evil 0 – kostymepakke 2
Pakken inneholder Rebeccas sykepleierkostyme fra Resident Evil: The Mercenaries 3D og et Street Fighter Alpha 3 Cody-crossoverkostyme til Billy. Obs! Kostymer er også tilgjengelig i en komplett pakke. Sjekk hva du allerede har, før du kjøper noe. Kostymer har ingen innvirkning på selve spillet. Du kan bytte kostyme ved å bruke kofferten i delen Personal i Status-skjermen.