Redout - Back to Earth Pack
"Redout - Back to Earth-pakken utfyller Redout-opplevelsen din med to ekstra racing-komplekser: Sequoia - hjem til de eldste trærne som overlevde på Jorden. Befinner seg der hvor staten Alberta, Canada pleide å være. En stor menneskekoloni etablerte seg her og har levd i isolasjon i mer enn 400 år. Majoriteten av disse overlevende hadde Navajo-forfedre, mens resten så og si var etterkommere av en hel brigade av skotske soldater. Rotorua - en øde region på New Zealand, Jorden. Kjent for å være stedet hvor det enorme skipet Expedition Titan III, et Class IV Colonizer-skip, krasjet på planetens overflate etter å ha opplevd defekter i gravitasjonstilpasningen i reisen sin mot verdensrommet. Denne regionen viser til en overflod av geotermisk aktivitet, i tillegg til en merkverdig gruppe flytende steiner, og en usedvanlig lav gravitasjonskraft i forhold til resten av Jorden. Back to Earth-pakken inneholder: - De nye Sequoia-omgivelsene, med 5 baner og en ny sjefsbane. - De nye Rotorua-omgivelsene, med 5 baner og en ny sjefsbane. - 25 splitter nye karriere-arrangementer. - WALKER-, VOID-, GRID- og RANGER-lakkeringer til alle skipene dine! - 5 nye eksklusive farger! Flerspilling I en flerspiller-lobby, vil kun verten være nødt til å laste ned innholdet før alle kan kjøre om kapp på de nye banene!"