Red Son-pakke
Tenk deg hvordan livet i Metropolis ville vært hvis Supermann var født i Sovjetunionen --Last ned Red Son-pakken, så får du spesiallagde skins for Supermann, Wonder Woman og Solomon Grundy, og ytterligere 20 S.T.A.R. Lab-utfordringer, alle innenfor Red Son-universet.