Red Orbs (300 000)
Skaff deg 300 000 Red Orbs for å kjøpe gjenstander fra Divinity Statues. 300 000 Red Orbs er nok til å kjøpe alle Blue og Purple Orbs og likevel sitte igjen med over 50 000 til andre gjenstander. (Med de gjenværende 50 000 Red Orbs kan du for eksempel kjøp en rekke helbredende gjenstander.)