Rebel Galaxy
Rebel Galaxy er et spennende romeventyr, med handlingsmettet kamp, utforskning, oppdagelser, handel, og "forhandling" med de merkelige beboerne på kanten av det kjente universet. Som kaptein på en utrolig kraftig stjernejager, kommer du til å slåss mot pirater, utforske avvik, bli venner med romvesener, lete gjennom vrak fra kampene, bryte materialer på asteroider, og oppdage artefakter. Velg retningen du vil ta som en egenrådig idealist, utspekulert romhandelsmann, eller maktsulten kaperkaptein - eller kanskje litt av alle sammen! Kjøp større og kraftigere skip med dine hardtjente kreditter, og utstyr dem med et utvalg av tøffe våpen og forsvarsutstyr. I en galakse med fantastiske syn, og hemmeligheter å finne, er Rebel Galaxy hovedsaklig en episk romfortelling om eventyr, utforskning og kamper. Universets ytterkant er et ganske så farlig sted, så vær forsiktig.