Realms of Arkania: Star Trail
Den forente orkestammen prøver å invadere regionen Thorwal, men en gruppe tapre eventyrere forpurret deres planer i forrige oppdrag. Nå har orkene regruppert og angrepet andre, mer sårbare områder – Lowangen er okkupert og halve Svellt Valley ligger i aske. En alveambassadør tilkaller gruppen til byen Kvirasim. For å samle rasene alver og dverger i kampen mot en felles motstander, må de finne en verdisak kjent som Salamandersteinen. Star Trail er en trofast gjenskaping av Realms of Arkanias klassiske oppfølger. Dette tøffe rollespillet inneholder dusiner av talenter og formler, distinkte raser og karakterklasser i tillegg til et utfordrende isometrisk omgangsbasert kampsystem. Følg ordre og klar oppgaven med å finne Salamandersteinen – freden mellom alver og dverger avhenger av det!