Rayman 3 HD
Legg ut på en fantastisk og humoristisk reise med Rayman og Globox for å redde Crossroad of Dreams.Rayman 3 HD har blitt oppgradert på mesterlig vis med fremragende HD-grafikk og lyd. Dette er den ultimate versjonen av Rayman-klassikeren "Rayman 3 Hoodlum’s Havoc", og et selvsagt valg for alle Rayman-fans og plattform-/eventyrspillentusiaster.Løp, hopp og slå deg vei gjennom de to første nivåene i spillet, i kamp mot de mystiske Hoodlumene og deres håndlangere.