Ravenswatch - Fairytales Skin Pack
Det var en gang at det levde legendariske helter her, før Marerittet korrumperte verden. Kle deg i de praktfulle kostymene som minner om en lykkeligere tid. Inkluderer eksklusive antrekk til Scarlet, Beowulf, Snødronningen and Rottefangeren. Tilgjengelig i menyen for valg av helter.