Rally-X Skin
PAC-MAN får en bilendring! Legg ut på en hektisk "PAC-MAN"-stilisert biljakt i "Rally-X"-universet. Fra brysomme spøkelser til saftig frukt, alle banene er nå "Rally-X"-stiliserte! Gjør deg klar for nostalgia med den klassiske melodien mens du spiller PAC-MAN Championship Edition DX+ på en måte du aldri har sett eller hørt det før! Spillfigurer, grafikk og musikk fra det klassiske arkadespillet Rally-X fra 80-tallet er inkludert!Denne tilleggspakken er inkludert i "All You Can Eat"-tilleggspakken og -utgaven.