Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan
HELTER KOMMER I ALLE FARGER. Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan er et kjernesunt eventyr- og plattformspill i 2,5D med hjernetrim- og RPG-elementer. I dette familievennlige spillet skal du fange og samle ulike sjarmerende skapninger ved å gi en falmet verden fargene tilbake. Rainbow Billy er en universell historie om å vokse opp og håndtere endringer i verden, og samtidig godta både hvem vi selv og andre er. Noen ganger skal det bare en samtale, litt medfølelse eller et nytt perspektiv til for å gjøre en verden av forskjell. UTFORSK EN VIDUNDERLIG VERDEN! Fra mørke grotter på hemmelige øyer til skjulte bukter og stormfulle hav – utforsk en verden rik på skatter, fisk (for man må ha med et minispill der man fisker!), vennskap og … farer! LØS OPPGAVER I OMGIVELSENE! Hver eneste verden er full av finurlige utfordringer og hemmeligheter som låser opp nye områder å utforske. BLI VENN MED UNDERLIGE SKAPNINGER! Bli kjent med flere enn 60 merkelige og elskelige skapninger, og hjelp dem å løse problemer i ikke-voldelige møter. Sett sammen et unikt lag som kan hjelpe deg frem! GI VERDEN FARGEN TILBAKE! Fargelegg en svart og hvit verden, og hjelp vennene dine å finne mot til å være seg selv i en historie om medfølelse og personlig vekst.