RAGE 2: 1100 RAGE Coins
Kjøp 1100 RAGE-mynter, en spillvaluta du kan bruke i RAGE 2 til å kjøpe kosmetiske endringer, utstyr og annet nytt innhold. Besøk butikken i RAGE 2 for å se hva som er tilgjengelig.