RABBIDS INVASION - SEASON PASS
Rabbids Invasion Interactive TV Show BEST VALUE Season Pass er nå tilgjengelig og inneholder 15 tilleggsepisoder med helsprø utfordringer! Kast deg ut i gøyale utfordringer med familie og venner mens dere ser på de morsomste scenene fra "SUPER RABBID", "RABBID VAMPIRE", "RABBIDS WITH FLEAS", "ZOMBIE RABBID", "RABBID DREAMS" og 10 andre interaktive episoder. Gjør helsprø poseringer, finn skjulte ting, skrik det kjente Bwaaah-ropet, kom i mål før tiden er ute og få ekstra rabbids-mynter for å bli mester i hver av episodene!