RABBIDS INVASION - PAKKE 5 SESONG 1
Få med deg den animerte TV-serien på en helt ny måte! Nå kan du se på og spille med rabbidene i 3 interaktive episoder: "SLIPERY AND SOAPY", "RABBID TEST N° 98001-C: THE MIRROR" and "RABBIDS WITH FLEAS". Kom deg opp av sofaen og konkurrer med familie og venner i gærne, morsomme utfordringer som Soap Rush, Paper Jumper, Object Hunt og masse annet.