RABBIDS INVASION - PAKKE 4 SESONG 1
Få med deg den animerte TV-serien på en helt ny måte! Nå kan du se på og spille med rabbidene i 3 interaktive episoder: ""DUELING RABBIDS", "SCHNOZ RABBID" and "ZOMBIE RABBID". Kom deg opp av sofaen og konkurrer med familie og venner i gærne, morsomme utfordringer som Pepper Dance, Shopping Rush, Rabbid Launcher og masse annet.