RABBIDS INVASION - PAKKE 2 SESONG 1
Få med deg den animerte TV-serien på en helt ny måte! Nå kan du se på og spille med rabbidene i 3 interaktive episoder: "SUPER RABBID", "MOO RABBIDS" og "STOP! NO MORE!". Kom deg opp av sofaen og konkurrer med familie og venner i gærne, morsomme utfordringer som Road Rush, Zombie Dance, Cone out Loud, Object Hunt og masse annet.