Pyromancer Smiles - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Smiles. Du MÅ ha Smiles for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Smiles i Awesomenauts Assemble! Dette premiumkostymet kommer med et helt nytt stemmesett.