Pure Farming 2018 - Geiter
Gjør gårdsdriften mer allsidig ved å ale opp geiter i Montana i USA! Bygg innhegninger for geiter, kjøp unge dyr, mat dem for at de skal vokse, og selg geiteprodukter for å tjene penger. Nå får husdyrholdet på gården din en ny dimensjon.