Pure Chess Park Spillpakke
Denne spillpakken er inspirert av New Yorks Central Park om høsten og inneholder et orginalt og fantastisk sett med sjakkbrikker av ville dyr. Sjakk og dam i Central Park er en av New York mest velkjente tradisjoner, og vi har prøvd å fange den varme, avslappede og lettvinte atmosfæren. Selve sjakkbrikkene kan vises i stein- eller harpiksmaterialer og inkluderer ikonisk dyreliv som den noble reven og hunnreven som konge og dronning, og en vis, gammel ugle som tårn. Denne spillpakken vil garantert trollbinde deg og er et flott tillegg til Pure Chess-samlingen din.