Pure Chess Easter Island-sjakksett
Pure Chess Easter Island-sjakksettet er inspirert av de mystiske Moaiene på Påskeøya i Polynesia. Disse hodeliknende, unike sjakkbrikkene er vakkert utformede og bringer Moaiene ikke bare til live - men til sjakkbrettet. Last det ned nå og begynn å spille Pure Chess på Påskeøya-vis!