PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse Digital Artbook
Inneholder tegninger og spillets soundtrack Digital Artbook, med tegninger fra spillet, finner du i spillet sammen med soundtracket til «PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse.» Du kan finne den fra startskjermen.