Problemet med Desmond
Lad opp din Interdimensional Shift Device og gjør deg klar for et helt nytt eventyr i den uutforskede delen av Quadwrangle Manor. Opplev Desmond, den tørste fuglen, som du aldri før har sett ham før i enda flere harde nøtter å knekke! Problemet med Desmond gir deg timesvis med interdimensjonell problemløsning. Last det ned i dag!