Prison Architect: Psych Ward DLC
Ny atferd betyr nye utfordringer – hvordan blir du å takle det? Med det nedlastbare innholdet Psych Ward kan spillerne åpne fengslene sine for en ny type innsatte: de strafferettslig utilregnelige. Ta deg av behovene og atferden deres uten å sende dem over kanten. Hvis du neglisjerer de ansattes behov og straffer dem for ofte, risikerer du å skade helsen deres permanent. Innhold: ● Nye innsatte med unike karaktertrekk! ● Nye betjenter for å endre fengselsopplevelsen! ● Nye ansatte – lei inn psykiatere for å lette fangenes sinn og håndtere atferden deres. ● Nye forhåndsbygde fengsler, blant annet verdens største flytende fengsel. ● Nye byggetomter – bygg et nytt anlegg i en forlatt jungelleir eller urgamle ruiner. ● Utrust fengselet med nye polstrede celler og en avdeling for de strafferettslig utilregnelige. ● Vis frem og del fengslene dine i World of Wardens.