Prequel-trilogi-figurpakke
Dra tilbake til starten av det hele med noen av favorittfigurene dine fra episode I, II og III med Prequel-trilogi-figurpakken. Denne figurpakken inneholder Darth Maul, Padmé, Captain Panaka, Jango Fett, Zam Wesell, Watto, Jar Jar Binks og den skadede Anakin Skywalker etter den skjebnesvangre duellen på Mustafar.