Premium mesterskapstilpasningspakke
Gjør deg klar for 2015s Call of Duty Championship med premium mesterskapstilpasningspakken. Dominer motstanden med den gylne våpenkamuflasjen, tre siktekorn, et visittkort og et emblemlag. Pluss et ekstra mesterskaps-exoskeleton og -hjelm.