Predecessor
BLI PARAGON Spill på din måte Med mer enn 30 helter å velge mellom, hver med unike og ødeleggende evner som å skyte gjennom vegger, bli usynlig og regne ned raketter fra oven, er det mer enn én måte å ta ned motstanderne på! Gå inn på banen din og press fienden mot målet, ta ned tårn mens du kjemper for å ødelegge kjernen deres, samtidig som du beskytter din egen. Predecessor spilles som et tradisjonelt MOBA-spill med tre baner, men med elementer som definerer sjangeren på nytt, som et oppslukende tredjepersonsperspektiv, grafikk av høy kvalitet og vertikalitet på kartet. Gå sammen i grupper og dominer slagmarken Du er ikke alene i kampen - slå deg sammen med opptil fire allierte og knus motstanderne ved å jobbe sammen for å sikre mål, kontrollere banen din og delta i episke lagkamper! Tjen gull og erfaring som du kan bruke til å kjøpe gjenstander for å tilpasse spillestilen din, forbedre evnene dine og levere knusende ultimater! Bli dyktigere og vis deg frem! Predecessor gir deg verktøyene du trenger for å lykkes, enten du er en erfaren veteran eller nybegynner i MOBA. Er du ny i MOBA? Ta på deg roller som føles velkjente, som support eller jungler, eller velg helter som lar deg fokusere på favorittstilen din, som en skarpskytter eller en sverdsvingende ridder med skjold! Har du ekspertise å vise frem? Led laget ditt fra fronten, press hver eneste dråpe kraft ut av helten din og før dine allierte til en sikker seier! Begynn arven din i dag! Predecessor omdefinerer den moderne MOBA-opplevelsen ved å kombinere unike figurer og evner med fantastisk tredjepersonsgrafikk og vertikalitet. Og det beste av alt er at det er helt gratis å spille! Kast deg ut i handlingen nå, og se hvorfor mer enn 2 000 000 spillere elsker Predecessor.