Powerstar Golf: Credits-pakke – 10,000 Credits
Advarsel: Hvis du sletter lagrede data, slettes også credits som du har kjøpt. Hvis du øker midlene dine i spillet med en credits-pakke, kan du kjøpe utstyrspakker fra butikken når som helst. Det er en flott måte å skaffe seg ekstra utstyr på, og jo mer utstyr du kjøper, desto større sjanse har du til å skaffe deg sjeldne gjenstander og fullføre utstyrssett!