Portal Knights – Gulltrone-pakke
Skreddersy figuren og hjemmet ditt med Gulltrone-pakken, som inneholder: – Gullkrystallskår-trone – Gullpionérflagg – Sveisermaske – Neonrød blokktype – Neongul blokktype – Gullkatt – Regnbueverden-øy Elysia trenger DEG! Bli med i dette samarbeidsbaserte actionrollespillet i 3D for å gjøre figuren din sterkere, lage episke våpen, erobre fiender i sanntid og bygg nesten hva som helst! Skap ditt eget eventyr. Form din egen helt. Bli den ultimate Portalridderen!