Portal Knights – Eske med lykkelige ringer
Tilpass portalridderen din med dette utvalget av lykkelige ringer. Ringene: – Sommerfuglring – Regnbuering – Blomsterkraft-ring Skill deg ut fra vennene dine med disse flotte nye tilbehørene for figuren din mens du utforsker Elysia. Ta i bruk ringene for å se selv! Elysia trenger DEG! Bli med i dette samarbeidsbaserte actionrollespillet i 3D for å gjøre figuren din sterkere, lage episke våpen, erobre fiender i sanntid og bygg nesten hva som helst! Skap ditt eget eventyr. Form din egen helt. Bli den ultimate Portalridderen!