Portal Knights – Emoji-pakke
Emoji-pakken inneholder et utvalg av emojier, som kan brukes til å tilpasse utseendet på figuren din i Portal Knight: – Sint emoji – Glisende emoji – Hehe-emoji – Kysse-emoji – Lol-emoji – Kjærlighet-emoji – Trist emoji – Smilende emoji – Overrasket emoji – Blunkende emoji Du får tilgang til emoji-gaveesken i spillbutikken i Portal Knights. Ta knekken på ondskapen som har invadert Portal Knights verdener i dette actionrollespillet i sandkassestil! Reis mellom tilfeldig genererte verdener og møt nye karakterer. Øk nivået på figuren din og kjemp mot monster som slapp fri etter Bruddet. Utforsk alle verdenene og utvinn ressursene som kreves for å skape unike og kraftige gjenstander. Gjenoppbygg verdenene som er i stadig endring. Gjenopprett fred til verden ved å beseire portalvaktene og bli den ultimate Portalridderen!