Portal Knights – druider, pelsfolk og relikvieforsvar
Reis til ytterkanten av Faynore for å forsvare hellige relikvier! INNHOLD: SPILL SOM EN DRUIDE! Omfavn den «ville siden» din med denne nye spillbare klassen, som kan hamskifte til dyr! SPILL SOM PELSFOLK! Lag ditt eget medlem av en stolt, ny rase, med tilpassbare pelsfarger, ører, neser og mer! FORSVAR STJERNESTEINENE! I den nye spillmodusen vår må du beskytte pelsfolkets helligste relikvier i arenaer som beleires av inntrengere! Lag feller mellom puljer av angripere for å snu oddsen i din favør. BELØNNINGER OG RIDEDYR HELTER VERDIG De som er modige nok til å forsvare stjernesteinene belønnes med sjeldne, nye skatter – blant annet mytiske ridedyr, som enhjørninger og drager! TA MED DEG VENNER TIL FAYNORE Vær vært for andre spillere på pelsfolkøyene i Faynore! Merk: Bare spillere som har utvidelsen kan bruke gjenstandene som man finner der.