Popidoler - Lag A
Denne jentegruppen med 6 medlemmer leverer servicen overfor fansen i disse tiltalende, forførende antrekkene! Denne pakken inkluderer kostymer for: Momiji, Rachel, Christie, Lisa, Tina og Helena.