Politibilpakke
Nå kan du lure snuten ved å laste ned en gratis politibilpakke til Midnight Club Los Angeles. Kjør bilene til Border, Highway eller Squad Patrol (velg mellom 1996 Chevrolet Impala og Dodge Charger SRT8) for å komme deg unna når det er rødt lys og få muligheten til å kjøre i høye hastigheter - men ikke bryt loven, for da er jakten i gang. Last ned pakken nå og få politibilene i butikken etter hvert som de låses opp.