Player-snarveispakke
Du kan sikre deg våpen, oppgraderinger til kjøretøy, innretninger og mye mer i Battlefield Hardline ved å delta i politi og røver-action gjennom normal spilling. Vil du ha umiddelbar tilgang til det nye utstyret umiddelbart, er Player-snarveisettet tingen for deg. Settet inkluderer følgende: o Enforcer-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til 8 Enforcer Class-våpen og 2 innretninger. o Mechanic-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til 8 Mechanic Class-våpen og 4 innretninger. o Operator-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til 8 Operator Class –våpen og to innretninger. o Professional-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til alle Professional Class-våpen og innretninger. Inkluderer ikke Syndicate-våpen eller kampanjevåpen.