Planet Zoo: Skumringspakke
Kryp inn i de nattaktive dyrenes mystiske verden med Planet Zoo: Skumringspakke! Den inneholder fem herlige nye arter, over 200 nye og detaljerte landskapselementer og det første nye karrierebaserte scenarioet siden Planet Zoo ble lansert. Gjør deg klar for å møte noen skøyeraktige nye krabater, som viltre vaskebjørner og slu rever. Utvid parken din med flust av rekvisitter og dekorasjoner med skumringstema. Og kast deg ut i et dypt karrierebasert scenario lagt til vakre omgivelser i Transylvania. FEM SKUMRINGSDYR Møt vaskebjørner, rødrever, nakensnutevombater, stripeskunker og rosettflaggermus! Disse dyrene bor vanligvis i huler eller hi, men nå kan du bygge koselige nye habitater til dem så de føler seg hjemme i parken din. Inviter gjestene til å få et glimt av de lyssky vaskebjørnene i mer naturlige omgivelser utenfor deres vanlige jaktmarker. Og finn din favoritt blant rødrever i mange ulike fargesjatteringer som sølv, svar, hvit, kryss og flekkete. Se hvordan vombatene og skunkene lever, leker og oppdrar ungene sine i jordhulene. Og ta deg av en koloni av fantastiske rosettflaggermus i et helt nytt gjennomgangsvivarium som gjestene kan rusle gjennom mens flaggermusene suser over hodet på dem. Vi byr dessuten på et nytt livskvalitetselement – en spretten gresskarball som dyrene dine vil elske! OVER 200 LANDSKAPSELEMENTER Få fritt utløp for kreativiteten med mange nye landskapselementer. Omfavn det skumle høstmørket med sydende gryter, spindelvev, øyedekaler og massevis av gresskarlykter. Bygg detaljerte slott og landsbyer med nye arkitektoniske deler som vegger, tårn, tømmer og metaller. Og legg til litt nifs natur i form av forvridde bristlecone-furuer, skyggeelskende eføy, spøkelsessopp og revebjeller. Her finner du mange nye og spennende landskapselementer i tråd med Planet Zoo-pakkens skumle ånd, enten du har tenkt å utsmykke et gatehjørne med en glisende vannkaster eller sette opp et fryktinngytende fallgitter over dyrehageinngangen din. Du kan bygge ut dyrehagen i mange ulike retninger og gi gjestene dine et helt nytt område å utforske. ET NYTT KARRIEREBASERT SCENARIO Velkommen til Transylvania! Hjelp Nancy med å ordne opp i en forvirrende dyrehage der rømte rever streifer fritt omkring. Adopter og ta deg av en rekke ulike arter, bygg vakre habitater, og redd en himalayabjørn fra en bortskjemt rikmannsdatter, slik at dyrehagen kommer på rett kjøl igjen og gjestene på ny strømmer inn portene. Det første karrierebaserte scenarioet siden Planet Zoos første DLC er en innholdsrik og altoppslukende historie med en unik stemning.