Planet Zoo-bundel: Australia og Sør-Amerika
Ta vel imot vår Planet Zoo-bundel: Australia og Sør-Amerika Ta med deg gjestene til landet «down under», eller utvid dyrehagene dine med en rekke nye landskapselementer som er inspirert av det utrolig allsidige søramerikanske kontinentet. – TI NYE AUSTRALSKE OG SØRAMERIKANSKE DYR o Koala o Dingo o Rød kjempekenguru o Sørlig kasuar o Østlig blåtungeøgle o Jaguar o Lama o Kapusinerape o Kjempemaursluker o Rødøyet løvfrosk OVER 480 LANDSKAPSELEMENTER o Bygg et fantastisk nytt utvalg av landskapselementer som kombinerer moderne arkitektur med resirkulerte materialer. Her finner du stedegen flora og fauna i tillegg til morsomme og levende landskapselementer samt nye og underholdende dyreleker for økt livskvalitet. Bruk den støvfylte sandkassen «Oseanias ørken» som lerret og skap dine egne avsidesliggende utposter med frodige oaser. o Lag ditt eget jungeleventyr! Bygg en inngang inspirert av et aztekisk tempel, fyll habitatene dine med skatter fra eldgamle sivilisasjoner, eller bygg din egen regnskog. 1 SPLITTER NYTT SCENARIO o En helt ny utfordring venter på deg i Tanami-gatedyrehagen. Denne utfordringsdyrehagen trenger din hjelp med å nå noen morsomme målsettinger, som å øke gjestenes tilfredshet, adoptere bestemte dyr og styrke fortjenesten til butikkene, alt for å få en best mulig rangering. Jo raskere du fullfører, desto høyere rangering.