Pile of Gold (1200)
Battle Islands 1200 Gold (Premiumvaluta) Kjøp en Pile of Gold for å gi skattekammeret ditt i Battle Islands et løft. Gull lar deg øyeblikkelig fullføre bygging og raskt sende forsterkninger til frontlinjen!