PGA TOUR 2K23 2700 VC-pakke
Denne pakken inneholder 2700 i virtuell valuta (2400 + 300 Bonus). Bruk virtuell valuta for å tilpasse MyPLAYERen din i PGA TOUR 2K23 med merkeklær- og utstyr, forbedre klubbhuset ditt, øke innsatsen i Skins-konkurranser og kjøpe golfballer og golfball-skins.